Zapraszamy do zapoznania się z harmonogramem rekrutacji.
PROCEDURY ODWOŁAWCZE
- W terminie 3 dni od dnia podania do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych
i kandydatów nieprzyjętych, rodzic kandydata może wystąpić do Szkolnej Komisji Rekrutacyjnej z wnioskiem o sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia kandydata do szkoły. - Uzasadnienie sporządza się w terminie do 3 dni od dnia wystąpienia przez rodzica kandydata z wnioskiem, o którym mowa w ust. 1.
- Rodzic lub prawny opiekun kandydata może wnieść do dyrektora szkoły odwołanie od rozstrzygnięcia Szkolnej Komisji Rekrutacyjnej, w terminie do 3 dni od dnia otrzymania uzasadnienia.
- Dyrektor szkoły rozpatruje odwołanie od decyzji Szkolnej Komisji Rekrutacyjnej,
o którym mowa w ust. 3, w terminie do 3 dni od dnia jego otrzymania. Na wydane przez Dyrektora rozstrzygnięcie kandydatowi przysługuje odwołanie do sądu administracyjnego.
Publikacja oferty edukacyjnej szkół w elektronicznym systemie rekrutacji :